(03)-8171-500 OŠ Šmarje pri Jelšah, Vegova ulica 26, 3240 Šmarje pri Jelšah info@os-smarje.si
Select Page

V tednu od 7. do 11.  oktobra je potekal Teden otroka na temo Naše pravice.

»Pravico imaš do prostega časa, do igre in razvedrila, ki je primerno tvoji starosti. Lahko se svobodno izražaš, se združuješ z vrstniki, se udeležuješ kulturnega življenja in umetniških prireditev …« (ŠATULJ, B. Konvencija o otrokovih pravicah. Stari trg ob Kolpi: Založništvo, 1995)

»Seveda pa svojih pravic do igre in razvedrila ne smeš zlorabljati. Ko s svojim ravnanjem ogrožaš pravice drugih, kršiš moralo in javni red, to ni več igra.« (ŠATULJ, B. Konvencija o otrokovih pravicah. Stari trg ob Kolpi: Založništvo, 1995)

V knjižnici so v tednu otroka vsako jutro potekale različne aktivnosti.

V ponedeljek smo začeli s krašenjem knjižnih kazalk. Učenci so jih cel teden pridno barvali in lepili. Prav tako se je začel natečaj »Izberi mi ime«, h kateremu sta privabljali mimični lutki deček in deklica, novi maskoti naše knjižnice. Učenci so zanju izbirali imeni. Izbrani imeni in zmagovalca bomo razglasili prihodnji teden.

V torek zjutraj je bil čas za risanko. Nasmejali smo se bikcu Ferdinandu.

V sredo je bil čas za malo starejše učence, ki so si lahko ogledali mladinski film Košarkar naj bo.

V četrtek je bil dan Rubikovih kock. Obiskal nas je gost, prof. Roman Ocvirk, ki nam je pokazal nekaj trikov, kako čim hitreje sestaviti Rubikovo kocko. Prinesel je veliko barvitih in raznolikih kock. Tudi učenci so prinesli kar nekaj svojih. Lahko so se preizkusili v hitrem sestavljanju kock, saj je gospod Roman s seboj prinesel uro, ki jo uporabljajo na tekmovanjih. Predstavil je tudi prav posebno spretnost v sestavljanju lončkov. Pridružili so se nam tudi drugošolci, ki obiskujejo interesno dejavnost Bistre glavice.

V petek zjutraj so učence na mizah pričakale razne družabne igre, kot na primer šah, človek, ne jezi se, Brain box, Gremo mi po svoje … Kljub malo glasnejšim zvokom je bilo vzdušje v knjižnici prijetno, brez tekmovalnosti pa seveda ni šlo.

Učenci so kljub sproščenosti v knjižnici še vedno upoštevali knjižnični red in dokazali, da se zavedajo svojih pravic in tudi dolžnosti.

Dostopnost