(03)-8171-500 OŠ Šmarje pri Jelšah, Vegova ulica 26, 3240 Šmarje pri Jelšah info@os-smarje.si
Select Page

Filmska osnovna šola ali na kratko FOŠ je projekt, v katerega smo vstopili v preteklem šolskem letu. Neposredno je sicer namenjen učiteljem, ki bodo skozi projekt pridobili znanje, kako filmsko vzgojo vnesti v pouk, saj je kvaliteten film ali animirani film odlično didaktično sredstvo in zanimiv učni pripomoček, je umetnost, ki predvsem razvija otrokovo kritično mišljenje, estetski čut in ustvarjalne sposobnosti. Omogoča razmislek o življenju, posameznikovih in družbenih vrednotah. Spodbuja otroke, da si ustvarijo svoj pogled na svet.

V tem šolskem letu smo zato načrtovali delne kulturne dneve od 5. do 9. razreda, in sicer da se bodo učenci pri pouku pripravili na ogled filma, si ga v Kinu Šmarje ogledali in nato v pogovoru razmišljali o temah, ki jih zgodba odpira, pa tudi poustvarjali. Tako smo prejšnji teden že izvedli prvi ogled za učence 5. in 6. razreda, film pa so si ogledali še četrto- in petošolci podružnice Kristan Vrh. V sodelovanju s Kinom Šmarje so si učenci v ponedeljek, 1. 10. 2018, ogledali nov slovenski film Gajin svet, ki odpira teme, zanimive za mladostnike – odnosi v družini, prijateljstvo, še posebej pa je poudarek na spletni zlorabi otrok in mladine. Ti učenci so imeli v sredo, 3. 10. 2018, v šolski športni dvorani delavnice na temo spletnih zlorab, in sicer v izvedbi Centra za varnejši internet Safe.si, ki se na nacionalni ravni ukvarja z osveščanjem otrok in mladostnikov o varni rabi interneta in mobilnih naprav.

Učenci so bili nad načinom dela in samim filmom navdušeni, kar pričajo njihova mnenja. Radi pa so tudi poustvarjali, nastalo je nekaj zanimivih risb in besedil.

Mnenja učencev:

Tak ogled filma se mi zdi super. Zelo mi je všeč, da smo se o filmu najprej pogovorili. (Veronika Štancer, 6. a)

Film je bil super, zelo zanimiv, dobro so igralci odigrali svoje vloge. Je tudi poučen, saj vidimo, kako lahko zabredeš v težave z internetom. (Tina Planinšek, 6. a)

Ta ogled filma se mi je zdel super. Naučil sem se, da moram biti pazljiv na internetu ter previden, kaj pošiljam. (Rok Oblak, 6. a)

Film se mi zdi zelo zanimiv in poučen. Naučil sem se, da če ti da kdo kaj za piti in ne poznaš, ne smeš tistega spiti. (Luka Volovšek, 6. a)

Takšen način ogleda filma je bil v redu. V pripravi na ogled smo izvedeli, kdo igra glavne vloge, in to mi je všeč, da veš kdo nastopa v filmu. Ob gledanju sem se naučila, da ne smem dajati svojih osebnih podatkov na splet. (Gaja Nunčič, 6. a)

Takšen ogled filma se mi zdi super. Iz filma sem se naučila, da je dobro imeti prijatelja, da ne smem zaupati neznancem na spletu in da je hecno imeti očeta, ki se vsako jutro zaspi. (Daša Goručan, 6. a)

Takšen ogled filma se mi zdi primeren. Iz filma sem se naučila, da ne smem verjeti vsega na spletu. (Zala Žogan, 6. a)

Tak ogled filma mi je bil všeč. Ob ogledu sem se veliko naučila, npr. da ne dajaj slik svojega telesa na splet.

Film se mi je zdel zelo poučen, ker se naučimo, da moramo varovati osebne podatke.

Film mi je bil zelo všeč. Ob njem sem se naučila, da se moram obrniti na sestro in ji pomagati in da ne smemo biti nasilni v šoli.

Film se mi zdi odličen, ker smo se ob njem nasmejali. Ta način ogleda filma je dober, saj je mešanica čustev. Ob njem sem se naučila, da ni važno, kaj si drugi mislijo o tebi, važno je, da si to, kar si. (Anamari Mikša, 6. c)

Film je bil poučen, zanimiv, smešen. Naučil sem se, da ne smem verjeti vsemu na internetu. (Gašper Huzjak, 6. c)

Zdi se mi v redu, da se o filmu še potem pogovorimo. Naučila sem se, da ne smemo vsemu na spletu verjeti in da moramo osebe dobro poznati, preden jim kaj verjamemo. (Kristina Trkmič, 6. c)

Takšen ogled filma se mi je zdel zanimiv, saj sem lahko slišal, kaj o njem razmišljajo drugi. (Luka Cvetko, 6. c)

 

 

Dostopnost