(03)-8171-500 OŠ Šmarje pri Jelšah, Vegova ulica 26, 3240 Šmarje pri Jelšah info@os-smarje.si
Select Page

V okviru projekta Inovativna pedagogika 5.0 smo na šoli izvedli tehniški dan z namenom spodbujanja računalniškega oz. algoritmičnega razmišljanja ter reševanje problemov pri učencih 7. razredov.

Algoritmično razmišljanje je pomembna veščina, ki omogoča reševanje problemov na sistematičen in učinkovit način. Gre za proces, v katerem posameznik analizira problem, ga razdeli na manjše in obvladljive naloge ter razvije zaporedje korakov (algoritem), ki jih je treba izvesti za dosego rešitve.

Pomen algoritmičnega razmišljanja je v tem, da omogoča boljše razumevanje in obvladovanje kompleksnih nalog v različnih področjih, kot so računalništvo, matematika, inženirstvo, pa tudi vsakdanje življenje. To razmišljanje pomaga razviti sposobnost za analizo, iskanje vzorcev, optimizacijo rešitev in učinkovito reševanje problemov. V današnjem svetu, kjer je tehnologija vseprisotna, je algoritmično razmišljanje ključna veščina, ki odpira možnosti za prihodnost in omogoča boljše prilagajanje spremembam ter inovacijam.

Na šoli že nekaj let spodbujamo računalniško razmišljanje v okviru tekmovanja Bober, za prve korake v svet programiranja uporabljamo aplikaciji Scratch in Pišek, tokrat pa smo uram dodali drugačno noto, in sicer smo vključili komplete Lego Spike Prime.

Učenci so sestavili robotka in ga s pomočjo aplikacije sprogramirali, da je reševal določene izzive. Pristopili so izjemno motivirani, z željo po novih znanjih. Na koncu dneva smo skupaj z učenci naredili analizo, kjer so učenci razmišljali in debatirali o tem, kaj bi spremenili, dodali, izboljšali.

Namen tehničnega dneva je bil dosežen, saj smo pri učenci spodbudili del razmišljanja, ki jim bo v pomoč tudi na drugih področjih.

Z delavnico o algoritmičnem razmišljanju so učenci pridobili pomembno znanje, ki jim bo pomagalo pri razvijanju teh spretnosti in pri reševanju različnih izzivov v prihodnosti.

 

Orodna vrstica za dostopnost